Minu eilne päev

Selle blogimise väljakutse 11. päeva teema oli “Kirjuta oma tänasest päevast” ja kuna on juba 12. jaanuar, siis räägin oma lebost eilsest päevast. Kuna mul on öö ja päeva režiim natuke segamini läinud, siis ärkasin üles kuskil kell 1 öösel. Kuigi mu toitumiskava näeb ette, et ma suht kohe tuleb hommikusööki süüa (liitusin mõned päevad tagasi Fitlapiga, aga sellest teinekord), siis ma vahtisin ikka mitu tundi telekat enne, kui kõhukorina saatel kööki putru tegema läksin. Proovisin esimest korda banaani ja piimaga kaerahelbepudru retsepti, kokku tuli mingi vedel löga, mis oli isegi hullem, kui mu üleeile odrahelbestest tehtud pudru. Ma sain aru, et hommikul ma ikka magusat putru ei taha. Üldse tahaks putrudele mingi alternatiivi leida nende retseptide hulgast. Pärast söömist tegin oma 9. päeva postituse ära ja vahtisin niisama netis, sest tööd mul käes parajasti ei ole ja mis sa ikka öösel muud teed. Mõtlesin küll M.Raua raamatut edasi lugeda, kogu päeva tahtsin seda teha, aga kuidagi ei jõudnudki sellele. Kuna ma ärkasin suht vara, siis tegin juba 7-8 paiku endale lõunasööki, milleks oli kanašašlõkk ohtra kapsaga (1/4 kapsast pidin sisse ajama), kuigi ma oleks pidanud selle õhtusöögiks jätma, sest õhtusöögiks söödud suppi sai mul kõht kiiresti tühjaks. Õhtul ma feilisin jälle toitumiskava 100% järgimisel ja tegin endale hiliseks õhtusöögiks mõeldud salati asemel ÜHE võileiva ilma võita. Ja läksin siis magama suht vara, juba viia paiku õhtul. Aga päeval ma midagi suurt ei teinudki, kui vastasin tööpakkumistele ja sain päris palju äraütlemisi, kuna vähe töid on ja kõik konkureerivad nendele vähestele töödele. Aga lõpuks ma sain ikkagi mingi töö, nii et arve on avatud. Ma chatisin vist veidi liiga palju facebookis. Küll ühe teise tõlkijaga tühjast ja tähjast, küll ema ja vennaga isa päranduse asjadest. Esmaspäeval peaks päranduse kätte saama, kuid seda pole väga palju.

img_0425

Mu päev oli igav, aga ma räägin parem, mida ma eelneval ööl unes nägin. Ma nägin jälle, et mul oli põhikooli kokkutulek ja kui ma kohale jõudsin, siis toimus koolis mingi aktuse moodi asja, meid oli vähe kohaletulnud ja me saime kõik lõputunnistuse moodi asja. Alguses ma olin täiesti segaduses, sest mulle tundus, et mul omal ajal ei olnudki lõpuaktust ja lõputunnistust, et sellepärast toimub see nüüd. Aga siis, kui kätte sain, siis avastasin, et tunnistuse peal oli midagi sellist, nagu “Palju õnne, möödunud on 15 aastat lõpetamisest” 😀 Ma tegin veel nalja teistele, et ma arvasin, et sain juba lõputunnistuse 15 aastat tagasi, et kuidas ma jälle selle au osaliseks saan. Kõige parem on see, et sel aastal ei ole mul veel päriselt 15 aastat põhikooli lõpetamisest, järgmise aasta juunis saabub see päev. See ei ole mitte esimene kord, kui ma näen, et mu kunagises põhikoolis toimub kokkutulek ja need unenäod on alati nii kentsakad.

Lisa kommentaar

