Kuidas ma jälle töötuks jäin

Just regasin end e-töötukassas töötuks, seega taas olen TÖÖTU. Kaks “imelist” nädalat seda töösuhet oligi ja tänaseks on juba lõpparve ka käes. Mis siis juhtus? Juhtus see, et esmaspäeval otsene ülemus lihtsalt karjus mu peale lampi, et ma ei osanud tööülesandeid õigesti prioritiseerida. Kuna kõik need 2 nädalat käis pidev õiendamine ja tänitamine teemal, et miks ma piisavalt kiiresti ei õpi, siis see karjumine oli minu jaoks viimane piisk karikasse. Alati saab ju tsiviliseeritud kombel rääkida. Juhataja kuulis seda karjumist pealt ja ei öelnud midagi. Ühesõnaga nad ootasid,et ma lennult õpiksin ja omandaksin väga spetsiifilisi selle ameti juurde kuuluvaid nüansse, aga ma vajasin natuke rohkem sisseelamisaega. Lõppude lõpuks oli see töö selle töökeskkonna tõttu nii stressirohke, et ma sõin endale selle aja jooksul vist  5 kilo juurde ja magasin pms kogu vaba aja maha. Ma nagu konkreetselt suutsin peale tööd ainult süüa ja magama minna, et siis tavapäraselt 5.30 ärgata ja ühel päeval nädalas ka 4:00. Aga see vara ärkamine ei olnud kaugeltki kõige raskem selle töö juures. Kõige raskem oli kohati füüsiline töö ja inimesed, kellega koos ja kelle alluvuses seda tööd tegema pidi.

Nüüd ma kandideerin jälle tõlkija kohtadele, sest seda tööd tehes sain aru, kui vajalik on minu jaoks töö omaette tegemine ja tööaja iseseisev planeerimine. Kui mais tõlkimisega lõpetades ei tahtnud ma seda tööd rohkem näha, siis nüüd olen sellele mõttele juba jälle avatud. Eks näis mis saab 🙂

One thought on “Kuidas ma jälle töötuks jäin

  1. Sofikene september 13, 2017 / 1:52 p.l.

    Õnne ja edu sulle! 🙂

Lisa kommentaar

